Prasības
Ventspils pilsētas dome aicina pieteikties darbam: Finanšu nodaļas nodokļu administratora amatā.
Prasības:
- augstākā izglītība ekonomikā, finanšu vai tiesību zinātņu jomā;
- pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem pašvaldību finanšu un īpašumu jautājumos un to praktisko piemērošanu;
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas krievu valodu zināšanas;
- labas datorprasmes darbā ar standarta biroja programmatūru (teksta redaktors, elektroniskas tabulas);
- komunikācijas prasmes ar iedzīvotājiem, spēja saprasties, uzklausīt un sniegt nepieciešamo informāciju savas kompetences ietvaros;
- precizitāte un augsta atbildības sajūta.
Galvenie pienākumi:
- nekustamā īpašuma nodokļa administrēšana un dokumentu sagatavošana, atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem dokumentiem;
- saņemtās informācijas no Valsts zemes dienesta, Zemesgrāmatas, Maksātnespējas reģistra, Uzņēmuma reģistra, Lursoft, Iedzīvotāju reģistra un citām institūcijām aktualizācija nekustamā īpašuma nodokļa maksātājiem un nekustamajiem īpašumiem;
- nekustamā īpašuma nodokļa aprēķina un pārrēķinu veikšana noteiktajos termiņos;
- maksāšanas paziņojumu, atgādinājumu, brīdinājumu, vēstuļu, izziņu un citu dokumentu sagatavošana un nosūtīšana;
- nekustamā īpašuma nodokļa maksājumu iekasēšana Ventspils pilsētas domes Finanšu nodaļas kasē, maksājumu reģistrēšana un kontrole nekustamā īpašuma nodokļa uzskaites programmā;
- konsultāciju sniegšana iedzīvotājiem nekustamā īpašuma nodokļa jautājumos.
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus;
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas;
- stabilu atalgojumu no 800 EUR (pirms nodokļu nomaksas);
- sociālās garantijas;
- veselības apdrošināšanu.
CV un motivācijas vēstuli līdz 2021.gada 5.jūlijam ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā, 44.kabinets 3.stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv, uzziņas pa tālruņiem 63601143; 63601112.
Sludinājums pievienots: 17/06/2021