• Mans Profils
lv

Attīstības pārvaldes uzņēmējdarbības atbalsta vadītājs/-a.

Attīstības pārvaldes uzņēmējdarbības atbalsta vadītājs/-a.

Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestāde "Ventspils domes administrācija"

90000051970

Attīstības pārvaldes uzņēmējdarbības atbalsta vadītājs/-a

Konkursa beigu datums: 24-10-2022

No 1500 €

alga mēnesī (bruto)

Jūras iela 36, Ventspils, LV - 3601

Prasības

Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestādeVentspils domes administrācija” (turpmāk – Ventspils domes administrācija) aicina pieteikties Attīstības pārvaldes uzņēmējdarbības atbalsta vadītāja amatam uz noteiktu laiku līdz 31.03.2024. nepilna darba laika ietvaros (0,8 slodze) Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta 2014. – 2021. gada perioda programmas “Vietējā attīstība, nabadzības mazināšana un kultūras sadarbība” iepriekš noteikta projekta Nr. LV-LOCALDEV-0004 “Uzņēmējdarbības atbalsta pasākumi Kurzemes plānošanas reģionā” (turpmāk – Projekts) ietvaros:

Galvenie amata pienākumi:

  1. Nodrošināt aktivitāšu ieviešanu atbilstoši Attīstības pārvaldes kompetencē esošajam Projektam, Projekta ieviešanā sadarbojoties ar citām Ventspils valstspilsētas pašvaldības institūcijām, kā arī valsts institūcijām;
  2. Nodrošināt informācijas Projekta atskaitēm un citu dokumentu sagatavošanu atbilstoši normatīvajiem aktiem un iesniegšanu Projekta līgumā paredzētajā kārtībā;
  3. Nodrošināt Projekta informācijas sagatavošanu plašsaziņas līdzekļiem par Projekta ieviešanas gaitu latviešu un angļu valodās ne retāk kā reizi trijos mēnešos;
  4. Nodrošināt Projekta plānoto rezultātu sasniegšanu atbilstoši Projekta iesniegumam;
  5. Veidot un veicināt sadarbību starp Kurzemes plānošanas reģiona uzņēmējiem, uzņēmēju organizācijām, Ventspils valstspilsētas pašvaldību un izglītības iestādēm jauniešu uzņēmējdarbības veicināšanai un sekmēt Kurzemes plānošanas reģiona uzņēmumu piesaisti jauniešu uzņēmējdarbības atbalstam;
  6. Organizēt apmācību un informatīvos pasākumus Kurzemes plānošanas reģiona uzņēmumiem, kā arī apmācību sesijas Kurzemes plānošanas reģiona pašvaldību uzņēmējdarbības speciālistiem;
  7. Nodrošināt Projekta aktivitāšu publicitāti mērķa grupu sasniegšanai un iesaistīšanai;
  8. Organizēt iepirkumu procedūru norisi, tai skaitā tehnisko specifikāciju un citu ar Projektu saistīto iepirkumu dokumentāciju izstrādi un sekot līdzi iepirkumu procedūru gaitai līdz līguma noslēgšanai;
  9. Uzraudzīt Projekta ietvaros noslēgto līgumu izpildi.

Kompetences  prasības:

  1. augstākā izglītība ekonomikā, uzņēmējdarbībā vai vadībzinībās;
  2. pieredze Eiropas Savienības līdzfinansētu projektu vadībā / ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  3. zināšanas un pieredze iepirkumu dokumentācijas pārvaldības un uzraudzības procesos;
  4. zināšanas par uzņēmējdarbības vidi Kurzemes plānošanas reģionā;
  5. valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī;
  6. labas angļu valodas zināšanas;
  7. prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām;
  8. analītiskā domāšana, spēja ātri reaģēt un strādāt intensīvi saspringtās situācijās un ierobežotā laikā, noteiktos termiņos ar liela apjoma informāciju;
  9. labas sadarbības un organizatoriskās prasmes;
  10. labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes;
  11. precizitāte un augsta atbildības sajūta;
  12. spēja strādāt komandā un patstāvīgi, nosakot prioritātes un plānojot ikdienas darbu.

Piedāvājam:

  1. iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus;
  2. konkurētspējīgu atalgojums (1500 EUR bruto mēnešalga) un sociālās garantijas;
  3. veselības apdrošināšanu pēc nostrādātiem trim mēnešiem.

CV un motivācijas vēstuli līdz 2022. gada 24. oktobrim ieskaitot iesniegt Ventspils domes administrācijas Personāla nodaļā, sūtot elektroniski: personals@ventspils.lv, uzziņas pa tālruņiem 636 01143, 636 01112.

Sludinājums pievienots: 11/10/2022

Atbalsts





    Reģistrēties