Prasības
Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestāde “Ventspils domes administrācija” (turpmāk – Ventspils domes administrācija) aicina pieteikties Attīstības pārvaldes uzņēmējdarbības atbalsta vadītāja amatam uz noteiktu laiku līdz 31.03.2024. nepilna darba laika ietvaros (0,8 slodze) Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta 2014. – 2021. gada perioda programmas “Vietējā attīstība, nabadzības mazināšana un kultūras sadarbība” iepriekš noteikta projekta Nr. LV-LOCALDEV-0004 “Uzņēmējdarbības atbalsta pasākumi Kurzemes plānošanas reģionā” (turpmāk – Projekts) ietvaros:
Galvenie amata pienākumi:
- Nodrošināt aktivitāšu ieviešanu atbilstoši Attīstības pārvaldes kompetencē esošajam Projektam, Projekta ieviešanā sadarbojoties ar citām Ventspils valstspilsētas pašvaldības institūcijām, kā arī valsts institūcijām;
- Nodrošināt informācijas Projekta atskaitēm un citu dokumentu sagatavošanu atbilstoši normatīvajiem aktiem un iesniegšanu Projekta līgumā paredzētajā kārtībā;
- Nodrošināt Projekta informācijas sagatavošanu plašsaziņas līdzekļiem par Projekta ieviešanas gaitu latviešu un angļu valodās ne retāk kā reizi trijos mēnešos;
- Nodrošināt Projekta plānoto rezultātu sasniegšanu atbilstoši Projekta iesniegumam;
- Veidot un veicināt sadarbību starp Kurzemes plānošanas reģiona uzņēmējiem, uzņēmēju organizācijām, Ventspils valstspilsētas pašvaldību un izglītības iestādēm jauniešu uzņēmējdarbības veicināšanai un sekmēt Kurzemes plānošanas reģiona uzņēmumu piesaisti jauniešu uzņēmējdarbības atbalstam;
- Organizēt apmācību un informatīvos pasākumus Kurzemes plānošanas reģiona uzņēmumiem, kā arī apmācību sesijas Kurzemes plānošanas reģiona pašvaldību uzņēmējdarbības speciālistiem;
- Nodrošināt Projekta aktivitāšu publicitāti mērķa grupu sasniegšanai un iesaistīšanai;
- Organizēt iepirkumu procedūru norisi, tai skaitā tehnisko specifikāciju un citu ar Projektu saistīto iepirkumu dokumentāciju izstrādi un sekot līdzi iepirkumu procedūru gaitai līdz līguma noslēgšanai;
- Uzraudzīt Projekta ietvaros noslēgto līgumu izpildi.
Kompetences prasības:
- augstākā izglītība ekonomikā, uzņēmējdarbībā vai vadībzinībās;
- pieredze Eiropas Savienības līdzfinansētu projektu vadībā / ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- zināšanas un pieredze iepirkumu dokumentācijas pārvaldības un uzraudzības procesos;
- zināšanas par uzņēmējdarbības vidi Kurzemes plānošanas reģionā;
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī;
- labas angļu valodas zināšanas;
- prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām;
- analītiskā domāšana, spēja ātri reaģēt un strādāt intensīvi saspringtās situācijās un ierobežotā laikā, noteiktos termiņos ar liela apjoma informāciju;
- labas sadarbības un organizatoriskās prasmes;
- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes;
- precizitāte un augsta atbildības sajūta;
- spēja strādāt komandā un patstāvīgi, nosakot prioritātes un plānojot ikdienas darbu.
Piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus;
- konkurētspējīgu atalgojums (1500 EUR bruto mēnešalga) un sociālās garantijas;
- veselības apdrošināšanu pēc nostrādātiem trim mēnešiem.
CV un motivācijas vēstuli līdz 2022. gada 24. oktobrim ieskaitot iesniegt Ventspils domes administrācijas Personāla nodaļā, sūtot elektroniski: personals@ventspils.lv, uzziņas pa tālruņiem 636 01143, 636 01112.
Sludinājums pievienots: 11/10/2022