BPO sniedz zvanu apkalpošanas, datu apstrādes un pārdošanas pakalpojumus kopš 2012. gada un šobrīd ir viens no vadošajiem nozares uzņēmumiem Baltijā.
Mūsu komandā ir vairāk nekā 100 augsti kvalificētu speciālistu, kuri strādā divās filiālēs – Rīgā un Liepājā. Varam lepoties ar plašu klientu loku: mūsu klienti ir Baltijas valstu vadošie uzņēmumi visdažādākajās nozarēs. Katru mēnesi apkalpojam vairāk nekā 100 000 balss zvanu un 10 000 e-pastu, nodrošinot izcilu pakalpojumu kvalitāti.
Liepāja
BPO SIA zvanu centrs, kurš veiksmīgi darbojas jau 10 gadus un ir viens no vadošajiem nozares uzņēmumiem Baltijā.
Mēs esam: PAR ētisku pārdošanu, PAR ambiciozu mērķu izvirzīšanu un to sasniegšanu, PAR sadarbību ar fleksibliem, zinošiem, radošiem un atsaucīgiem darbiniekiem, PAR darbinieku attīstību, izaugsmi un labbūtību. Pievienojies mūsu komandai un uzsāc mācības unikālā darbinieku personiskās attīstības programmā – BPO AKADĒMIJA!
Pievienojies klientu apkalpošanas speciālista kandidatūrai finanšu jomā. (1 vakance)
Tavos pienākumos būs:
No Tevis sagaidām:
Mēs Tev varam piedāvāt:
Svarīgi!
Attālinātā darba veicējiem nepieciešams aktīvs elektroniskais paraksts vai Smart-ID.
Attālinātā darba veicējiem nodrošinām darbam nepieciešamo tehnisko aprīkojumu. (dators, austiņas u.c.)
Ja Tu esi gatavs jauniem izaicinājumiem, saņemt kolēģu atbalstu un iegūt stabilitāti, PIEVIENOJIES mūsu komandai!
Gaidīsim CV e-pastā liepaja@bposervices.lv
Sazināsimies ar visiem kandidātiem, kas iesūtīs savus pieteikumus.
Piesakoties, Jūs piekrītat iesniegto personas datu apstrādei konkrētajā atlases procesā. Jums ir iespēja atsaukt piekrišanu savu iesniegto datu apstrādei. Dati tiks saglabāti 2 mēnešus skaitot no saņemšanas brīža.