BPO sniedz zvanu apkalpošanas, datu apstrādes un pārdošanas pakalpojumus kopš 2012. gada un šobrīd ir viens no vadošajiem nozares uzņēmumiem Baltijā.
Mūsu komandā ir vairāk nekā 100 augsti kvalificētu speciālistu, kuri strādā divās filiālēs – Rīgā un Liepājā. Varam lepoties ar plašu klientu loku: mūsu klienti ir Baltijas valstu vadošie uzņēmumi visdažādākajās nozarēs. Katru mēnesi apkalpojam vairāk nekā 100 000 balss zvanu un 10 000 e-pastu, nodrošinot izcilu pakalpojumu kvalitāti.
Ventspils
BPO SIA zvanu centrs, kurš veiksmīgi darbojas jau 10 gadus un ir viens no vadošajiem nozares uzņēmumiem Baltijā.Mēs esam: PAR ētisku pārdošanu, PAR ambiciozu mērķu izvirzīšanu un to sasniegšanu, PAR sadarbību ar fleksibliem, zinošiem, radošiem un atsaucīgiem darbiniekiem, PAR darbinieku attīstību, izaugsmi un labbūtību.
Pievienojies mūsu komandai un uzsāc mācības unikālā darbinieku personiskās attīstības programmā – BPO AKADĒMIJA!Pievienojies klientu apkalpošanas speciālista kandidatūrai finanšu jomā. (1 vakance)
Tavos pienākumos būs:
1. apkalpot ienākošos zvanus;
2. veikt izejošos zvanus;
3. ieklausīties klientos, un piedāvāt tiem atbilstošāko risinājumu;
4. atbildēt uz e-pastiem.
No Tevis sagaidām:
1. labas latviešu un krievu (obligātas) valodas zināšanas,
2. angļu valodas zināšanas (tiks uzskatītas par priekšrocību),
3. labas datorprasmes.
Mēs Tev varam piedāvāt: