• Mans Profils
lv

Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Otrās algas nodokļu daļas galvenais nodokļu inspektors.

Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Otrās algas nodokļu daļas galvenais nodokļu inspektors.

Valsts ieņēmumu dienests

90000069281

Saskaņā ar likumu “Par Valsts ieņēmumu dienestu” Valsts ieņēmumu dienests ir finanšu ministra padotībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina nodokļu maksājumu un nodokļu maksātāju uzskaiti, valsts nodokļu, nodevu un citu valsts noteikto obligāto maksājumu iekasēšanu Latvijas Republikas teritorijā, kā arī iekasē nodokļus, nodevas un citus obligātos maksājumus Eiropas Savienības budžetam, īsteno muitas politiku un kārto muitas lietas.

Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Otrās algas nodokļu daļas galvenais nodokļu inspektors

Konkursa beigu datums: 10-11-2023

1399 - 1719 €

alga mēnesī (bruto)

Ventspils

Prasības

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ. Nr. 90000069281)
izsludina konkursu uz
Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes
Otrās algas nodokļu daļas
galvenā nodokļu inspektora
ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana labprātīgas nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto obligāto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu saistību izpildes, aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Mūsu vērtības ir efektivitāte, atbildība un sadarbība.

Ja Tev ir:

  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • zināšanas nodokļu normatīvajos aktos;
  • spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos;
  • pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel;
  • atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
  • nevainojama reputācija.

 Ja Tev ir kāda no šīm īpašībām vai prasmēm, mēs Tevi gaidām Algas nodokļa daļā:

  • proti argumentēt un pamatot savu viedokli;
  • esi nosvērts, komunikabls un atvērts jautājumiem;
  • atbildības sajūta, precizitāte, disciplinētība un līdzsvarotība;
  • pārzini vai interesē kā notiek process kādā no nozarēm, piemēram, būvniecības nozarē, mazumtirdzniecībā, ražošanas nozarē, sabiedriskajā ēdināšanā, pakalpojuma sniegšanā;
  • spēj saskatīt likumsakarības, analizēt un aprakstīt iegūto informāciju;
  • proti strādāt ar datoru un programmām;
  • labprāt dodies ārpus darba vietas;
  • jūties droši svešā vietā un spēj runāt ar jebkuru personu.

 Tev ikdienā būs šādi pienākumi:

  • jāveic nodokļu maksātāja apmeklējums / novērošana;
  • jākomunicē ar nodokļu maksātājiem kā klātienē vai attālināti, tā rakstiski;
  • jārīko un jāpiedalās klātienes un attālinātajās tikšanās ar nodokļu maksātājiem;
  • jāgatavo pieprasījumi nodokļu maksātājiem, kredītiestādēm, valsts un pašvaldību institūcijām;
  • jāstrādā ar programmām un informācijas sistēmām;
  • jāvērtē grāmatvedības reģistri un dokumenti;
  • jāanalizē iegūtā un apkopotā informācija;
  • jāapraksta rezultāti, gatavojot aktu un lēmumu projektus;
  • jāsadarbojas ar kolēģiem.

 Mēs piedāvājam:

  • Stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1399 līdz 1719 EUR (bruto), pārbaudes laikā līdz 1479 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes ilguma attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā;
  • Tev būs sociālās garantijas.
  • Apdrošināšanas polisi.
  • Brīvas papildus dienas (papildatvaļinājuma dienas).
  • Iespēju strādāt daļēji attālināti.
  • Labas izaugsmes iespējas.
  • Ieguldīt savas zināšanas un prasmes.
  • Tavs darbs būs novērtēts no kolēģu un vadības puses.
  • Ātri apgūt darba pienākumus.
  • Teicamu kolektīvu.
  • Elastīgu un ērtu darba laiku.

 Priekšrocības pretendentam ar:

  • akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību ekonomikā vai komerczinībās un administrēšanā vai tiesību zinātnē;
  • pieredzi nodokļu administrēšanā vai uzņēmējdarbībā, vai finanšu vadībā, vai finanšu analīzē, vai grāmatvedībā, vai auditā vai tiesību zinātnē ne mazāk kā divi gadi.

 Ierēdņa dienesta vieta: Dzintaru iela 22/9, Ventspils.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju līdz šī gada 10.novembrim lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz NNVP_2AND_GNI_Venstpils_Vards_Uzvards”.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. + 371 67122633.

Papildu informāciju par personas datu apstrādi VID var iegūt tīmekļa vietnē Privātuma politika.

Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67121490. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru +371 67122633 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”.

Sludinājums pievienots: 09/11/2023

Atbalsts





    Reģistrēties