• Mans Profils
lv

Nodrošinājuma pārvaldes Resursu attīstības pārvaldības daļas vecākais eksperts.

Nodrošinājuma pārvaldes Resursu attīstības pārvaldības daļas vecākais eksperts.

Valsts ieņēmumu dienests

90000069281

Saskaņā ar likumu “Par Valsts ieņēmumu dienestu” Valsts ieņēmumu dienests ir finanšu ministra padotībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina nodokļu maksājumu un nodokļu maksātāju uzskaiti, valsts nodokļu, nodevu un citu valsts noteikto obligāto maksājumu iekasēšanu Latvijas Republikas teritorijā, kā arī iekasē nodokļus, nodevas un citus obligātos maksājumus Eiropas Savienības budžetam, īsteno muitas politiku un kārto muitas lietas.

Nodrošinājuma pārvaldes Resursu attīstības pārvaldības daļas vecākais eksperts

Konkursa beigu datums: 06-06-2023

1252 - 1536 €

alga mēnesī (bruto)

Ventspils

Prasības

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281)
izsludina konkursu uz
Nodrošinājuma pārvaldes
Resursu attīstības pārvaldības daļas
vecākā eksperta ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)

Ar iespēju strādāt: Rīgā,  Kuldīgā, Ventspilī, Jelgavā, Valmierā, Cēsīs, Balvos, Rēzeknē vai Daugavpilī.

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir nodrošināt Valsts ieņēmumu dienestā (turpmāk – VID) efektīvu un kvalitatīvu VID saimniecisko pakalpojumu un materiālo resursu pieejamību (t.sk. muitas tehniskā aprīkojuma un transporta jomās), fiziskās darba vides un nekustamā īpašuma pārvaldību un pilnveidošanu, saimnieciskajiem resursiem piešķirto finanšu resursu pārvaldību, dokumentu un arhīva pārvaldību.

Ja Tev ir:

 akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, humanitārajās vai dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās;

  • prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes un rast risinājumus sarežģītās situācijās;
  • izpratne par publisko iepirkumu procesu, finanšu resursu uzskaiti un attīstības pasākumu plānošanu, kas paaugstina darbības procesu efektivitāti un sekmē iestādes izaugsmi;
  • teicamas prasmes darbā ar datoru: MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint;
  • prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, pastāvīgi sadarboties un komunicēt;
  • atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, kā arī pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā;
  • nevainojama reputācija.

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

  • piedalīties VID attīstības darba plānu izstrādē, kas noteiktu rīcību iekšējo atbalsta procesu efektivitātes paaugstināšanai un pilnveidošanai;
  • izstrādāt struktūrvienības procesu shēmas, aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos norādījumus;
  • sagatavot analītiskus pārskatus, prezentācijas un piedalīties saimnieciskās jomas finanšu resursu izpildes un prognožu pārskatu sagatavošanā;
  • piedalīties saimniecisko pakalpojumu un materiālo resursu iepirkumu plāna izstrādē, aktualizēt iepirkumu plānu atbilstoši nepieciešamībai.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

  • mēnešalgu no 1252 līdz 1536 EUR (bruto) - pārbaudes laikā līdz 1346 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā;
  • iespēju strādāt daļēji attālināti;
  • personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu;
  • iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās;
  • sociālās garantijas;
  • elastīgo darba laiku;
  • veselības apdrošināšanas polisi;
  • papildatvaļinājuma dienas atbilstoši darba rezultātiem.

 Priekšrocības pretendentiem ar:

  • labām komunikācijas un sadarbības prasmēm;
  • pieredzi finanšu datu apstrādes, analīzes un vadības jomā vai grāmatvedības jomā, vai publisko iepirkumu jomā, vai liela apjoma informācijas apstrādē vismaz viens gads;
  • pieredzi analītisku materiālu, prezentāciju izstrādāšanas jomā.

Ierēdņa dienesta vieta:

Dzintaru iela 22/9, Ventspils;

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju līdz šī gada 6.jūnijam lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz NDRP_RAPD_VE_Vards_Uzvards_Pilsēta”.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

 

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

 

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. +371 67122629.

            Papildu informāciju par Personas datu apstrādi VID var iegūt tīmekļa vietnē Personas datu apstrāde VID un par VID atlases procesa privātuma politiku VID var iegūt tīmekļa vietnē Privātuma politika.

           Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67122568. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru +371 67122629 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”.

 

Sludinājums pievienots: 19/05/2023

Atbalsts





    Reģistrēties